בין הזמנים חי • כל התוכניות המיוחדות של קול חי

    אתר קול חי 2 Comment on בין הזמנים חי • כל התוכניות המיוחדות של קול חי
    20:38
    05.05.24
    אליהו גרין No Comments on אשת חיל מי ימצא: קורותיה של מרת חנה פריינד ע"ה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בין הזמנים בעיצומו ומחלקת התוכניות של קול חי עמלה והפיקה מערך אירועים ותוכניות מיוחדות המתאימות לכל המשפחה בימי החופש.

    כך, בכל יום מימי בין הזמנים בין השעות 7-8 בבוקר מגישים מאזיני התחנה את התוכנית 'השירים שאהבנו' – שעה של שירים אהובים. אם גם אתם רוצים להגיש תוכנית צלצלו ל- 1900-52-92-93 שלוחה 1 ואחר כך 7.

    בשעה 8:00 ועד לשעה 10:00 מתיישב על כסא המגיש קובי סלע עם תוכנית מרתקת בשם 'קוביס על הבוקר'. קוביס מעביר שעתיים קלילות יחד עם חברים כמו אפרים קמיסר, עוזי ברוך, אייל גור, איתן דובקין ועוד.

    לארוחת בוקר ריחנית מצטרפים מדי יום חברים כמו חבורת קיש קיש קריא, אברימי רוט שהביא עמו צידה לדרך, אבי בנטוב, יצחק נחשוני, יענקי ביכלר, יהודה שלזינגר, עידו פורטל ועוד.

    התוכנית משובצת בפינות מרתקות וחייכניות כמו 'קוביס תגיד לו', 'בוקר טוב אליהו', שוקו ועוגו' עם איחוד הצלה ועוד.

    גם התוכנית 'זמן אוויר' עם מנחם טוקר עברה רענון מותאם לימי בין הזמנים. חיים הופמן וצוות התוכנית מפנקים את המאזינים מדי יום בראיונות, מתיחות חשיפות ומתנות כמו שרק טוקר יודע לחלק.

    בשבוע וחצי האחרונים חולקו במסגרת התוכנית 18 אלף ש"ח במזומן. בנוסף, מדי יום צוות התוכנית הגשים למאזינים חלום. וגם: 1000 משקפים, עשרות כובעים, מאות דיסקים ועשרות שוברים של 500 ש"ח בחנויות תכשיטים חולקו למאזינים.

    ישר אחרי טוקר מתקיים 'מחנה הקיץ של טובים השניים' שלרגל חופשת בין הזמנים התוכנית משודרת במשך שעתיים. מדי יום מארחים הצמד הכי מצחיק ברדיו – אלעד כהן ויהודה שוקרון אמנים וקהל צופים רב שבא לשמוח.

    בשעה 8 בלילה מתיישב פאנל 'מחפשים אמת' בראשותו של אריאל ברמן לשעה ייחודית בו עולים מאזינים, נשאלים שאלה וצריכים לבחור תשובה אחת מבין ארבע התשובות שמעניקים חברי הפאנל. הבעיה, רק תשובה אחת נכונה אבל כולן נשמעות אמינות—

    וזה לא הכל. כל 'ליל שישי' בין השעות 10-12 בלילה רב חיים הורביץ עורך קומזיץ מיוחד עם אמנים רבים. בתוכנית: שיחות נפש, שירי נשמה, והמון אהבת ישראל.

    ממחלקת התוכניות של קול חי נמסר כי רדיו קול חי ממשיך להיות נאמן לקו של 'קול חי תמיד איתי' וגם בימי בין הזמנים התחנה מגישה את לוח השידורים האיכותי, המרתק והמגוון ביותר להנאת המאזינים.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      למה ברמן ררררררררררררררררקקקקקקקקקקקק שעה ??????????